10 BANGUNAN TERTINGGI DI DUNIA

Guang Zhou West Tower,CHINA
Kingkey 100,CHINA
Willis Tower,USA
Nanjing Greenland Financial Centre,CHINA
Menara Berkembar Petronas,MALAYSIA
International Commerce Centre,CHINA
Shanghai World Financial Centre,CHINA
Menara Taipei,TAIWAN
Menara Abraj AL Bait,MEKAH
Burj Khalifa,UAE


hari ni aku nak kongsi gambar bangunan pencakar langit tertinggi dunia. wah,bukan main tinggi,kalau sapa2 yang takut dengan ketinggian memang gayat punya lah. hahaha. okay, aku dah susun gambar ini secara menurun,bererti gambar yang paling bawah merupakan gambar menara tertinggi,dan gambar paling atas adalah bangunan yang ke10 tertinggi. banyak lagi bangunan pencakar langit yang tak di masukkan gambar dalam entri ini. kendian lah tu,aku pun dah penat setelah bekerja seharian. selamat malam semua. sayang korng. bye. 

ehsan sumber : Google