BR1M 2.0 | SYUKUR AKU DAPAT !!!!

ASSALAMUALAIKUM,,!!!
dah lama tak update n3 tapi aku tetap sayang blog hijau aku ni. nak cerita sikit tentang permohonan BR1M aku yang telah di luluskan. alhamdulillah,dapat juga aku duit bantuan tu yang dikhaskan untuk belia sebanyak RM250. memang happy sangat,siapa nak bagi jumlah macam tu sekelip mata tanpa kerja kan?macam duit jatuh dari langitkan?apapun,walau banyak aku dengar komen2 negatif tentang pemberian BR1M ni namun aku tak nak ambik pot sangat.pendapat aku kita harus bersyukur dengan bantuan yang di hulurkan walau dari pihak mana pun.kita sebaga manusia yang di beri akal dan kuasa bertindak pasti ada pendirian dan tidak mudah terikut2. sebesar mana propaganda itu jika kita ada prinsip tak akan goyah punya.banyak insan2 yang memerlukan bantuan sebegini.apa yang aku boleh komen "TERIMA KASIH PADA PM DAN KERAJAAN MALAYSIA".

nota hijau : tak suka bercerita tentang politik

3 ulasan: