YANG MANA SATU PILIHAN ANDA?

gambar dari FB
inilah antara mimik yang selalu di pilih oleh gadis2 sekarang bila bergambar. bagi aku wajah sebenar anda lebih cantik,comel dan cute berbanding bila anda buat mimik muka sebegini ketika menangkap gambar. tapi itu pilihan masing2,mungkin ini trend sekarang.
gambar dari google
tengoklah gambar ni,modelnya buat raut muka biasa je,tapi tetap terserlah kecantikan pemilik wajahnya.setiap wanita dilahirkan dengan kecantikan semulajadi,tak perlu nak buat raut wajah dan mimik tertentu untuk nampak comel.percaya tak,anda semua wanita2 di dunia,memang anugerah terindah yang di berikan Allah,asal tahu menggunakan kelebihan anda di jalan yang betul.betul tak?
nota hijau: maaf jika entri ini menyinggung kaum hawa. ini pendapat ikhlas dari aku sebagai kaum lelaki.

5 ulasan:

  1. hahaha..ada yang terlucu bila tengok gambar nie...tak payah nak still memek muka cam tu...bahaya betul perumpamaan tu..lepas nie..memang adik-adik yang lain tengok..kompen tak nak buat memek muka cam tu..hahaha...

    kalau cik akak tak de yang terasa pun...sebab cik akak suka yang natural dan perfect ...hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha..tu yang sebaiknya..natural is beauty..

      Padam
  2. Aku tak kisah..aku suka tgk..
    Sebab bukan aku yang malu dia orang aku tumpang tgk gedik mereka..hihihohihi

    BalasPadam
  3. muka dah comel2 buat apa wat macam tu lagi..???tak ada maknanya....

    BalasPadam
  4. Girl yang tengah tu.. maaf! kelakar lah pulak tengok mimik dia buat. hehe.. betul2 kadang2 memang girl tu dah lawa tapi lepas buat mimik muka gitu terus kurang lawa jadinya.. hiks. Awek minah saleh tu memang cantik ^^

    BalasPadam