41 RAKAN BLOGGER FOLLOW BLOG MISTERI..TQVM!!

SALAM 1 MALAYSIA
nak update entri kali ni aku nak cerita semenjak join segmen hanif idrus ni rakan follower ku semakin bertambah. alhamdulillah,setakat entri ni di tulis follower dah mencapai 41 orang. sebagai blogger baru,pencapaian itu amat menggembirakan aku, tqvm semua. tapi sayangnya,aku hanya dapat follow rakan yang follow aku buat masa ni. kalau sorang yang follow,sorang la aku follow balik. kalau lima,maka 5 aku follow semula. bukan jual mahal,tapi dengan line slow ni susah sikit la..kengkadang nak buka blog punya la susah,asyik loadinggggg je,ruangan follower dan chat room antara yang lambat loading kalau line xok ni. huh,jenuh menunggu. :((.. tapi korang jangan la takut nak follow aku lak..koz bila aku nampak ada follower baru kat blog aku,cepat2 la aku cari link korang untuk follow balik,walau line aku lembab macam kura-kura. apapun,selamat berkenalan semua. love u alls.

1 ulasan:

  1. Tak per ada masa boleh blogwalking ....
    janji target segmen ini tercapai dan awak hapi saya lagi hapi..
    Thanks

    BalasPadam