MAAF..AKU BELUM DAPAT TERJAH DAN FOLLOW BLOG KORANG

Assalamualaikum

entri kali ini aku nak ambil peluang untuk memohon maaf pada rakan-rakan blogger yang terjah dan follow blog ni. kebelakangan ni aku sentiasa sibuk dan di tambah lagi dengan masalah broadband yang selalu melebihi quota. pada rakan yang sudi follow,terima kasih banyak2. jika keadaan mengizinkan aku akan singgah dan follow blog korang ye? tinggalkan jejak atau link kat ruangan segmen atau pun shoutbox,insyaALLAH aku akan terus follow korang. TQVM semua atas sokongan pada blogger baru seperti aku.

5 ulasan:

  1. ok bila broadband dah cukup quota... mohon follow ok... done follow u - Noob

    BalasPadam
  2. @Prince of Noob ok,dah follow blog awak bro...sori,line wat hal je..

    BalasPadam
  3. tq..sakit hati jugak di buatnya...

    BalasPadam
  4. xpe.. xpe..
    take time..
    setiap orang ada problem masing-masing.. eh!

    BalasPadam